2009 m. rugpjūčio 13 d.

Niekam asmeniškai...

Jis mano, kad jis kietas. Aš manau, aš daug kietesnė.
Jis mano, kad pasiekė savo - iš tikro čia aš norėjau, kad jis taip manytų.
Jis mano, kad aš nepasiekiama - aš manau, kad jis man neypatingai rūpi.
Jis mano, kad jis visą laiką teisus - aš manau, kad jis užsispyręs asilas nepripažįstantis kitų nuomonės, arba tiesiog moteriškos logikos.
Jis mano, kad vistiek pasieks savo - aš manau, kad mano principai tvirtesni.

7 komentarai:

Austrius rašė...

Na wa, štai vėl, mintys eilutėse į mano pusę :P

Viktorija Varanauskaitė rašė...

manyk kaip tau patogiau :ppp

Austrius rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Austrius rašė...

Na man malonu, nors manyti, kad kazkas kalba apie mane, kad sukeliu kam kokias mintis, bei tiketis kad jos nera neigiamos :D
As pilnai suprantu savo klaidas, bet visa problema, kad jas bandant pataisyt, jos niekur nedingsta, arba neuzilgo vel atskuba atgal :)

Austrius rašė...

Ir dar noreciau labai padekoti :)
Tu man tikrai padejai atgauti daug pasitikejimo, vientik atsakius man ir normaliai zmoniskai pabendravus, tai ko as jau nebepamenu kada buvau gaves is kito zmogaus
Tai, DIDZIAUSIA PADEKA :)
Tai padejo priimti sunkius bet begalo reikalingus sprendimus
Kurie labai buvo sunkus, bet gerai, kad pagaliau jie buvo :)
Ir beskaitant visa tavo bloga, gauni daug geru apmastymu
Kuriuos aisku supranti savaip, bet mintis buna panasi. Arba labai reikalinga, kad kas apie ja bentjau uzsiminyu, tai tu butent ta ir padarai :)
Tai privercia, apie tai susimastyt ir gal priimti sprendima, kuri ilgai atideliojai
Daug minciu yra labai teisingos, bet as drysciau pasigincyk, kad kiekvienas asmuo yra individas ir teisingas sprendimas kiekvienam zmogui atrodo vis kitas, kartais ir situacija apvercia viska taip, kad ten niekaip nepritaikysi jokio logisko sprendimo kuris istikro pasiteisintu
Bet cia tik mano nuomone :D
Sutikit su ja ar ne
Bet teisingas sprendimas priimamas ne pagal tuometines daugumos nuomone, bet tik pagal situacija

Viktorija Varanauskaitė rašė...

1. Gal tai ne klaidos, o tiesiog tavo gyvenimo būdas?
2. Taip, rašant turėjau omeny ir tave, bet tai taip pat ir mano fantazijų vaisiai.
3.Begalo džiaugiuosi, kad [jei] prisidėjau prie kažko didingesnio :))
4. Reikšti mintis rašant tau gan gerai išeina, vertinu tai.

Austrius rašė...

Dekoju :)
O ta buda, butu saunu, sugebet pakeis ;)