2008 m. spalio 20 d.

Neturiu laiko...

Kaip dažnai šią frazę tenka girdėti iš šeimos narių, draugų?
Deja, šiais laikais frazė "neturiu laiko" niekam nebeužkliūna, atrodo, natūralu, kuomet gyvename tokiu pašėlusio pasaulio ritmu... Bet aš sakau- nesąmonė, taip mes apgaudinėjame patys save (žinoma ir aplinkinius), aš sakau, kad jei tik norime, mums visada užteks laiko susitikti su mylimu draugu, paskaityti knygą, padaryti gerą darbą, arba tiesiog ramiai prisėdus neskubant išgerti mėgstamą kavą ar arbatą.
Kaip kažkas yra pasakęs, jog mes paroje turime tiek pat valandų, kiek jų turėjo didieji pasaulio mokslininkai. Jei neturi laiko, gal neapgaudinėji savęs, bet nemoki planuoti savo laiko, arba jį švaistai nereikalingiems darbams.
Taigi pamąstyk prieš atsakydamas draugui, gal jam tavęs reikia labiau, nei dienai reikia Tavo nuveiktų darbų.

1 komentaras:

Viktorija Varanauskaitė rašė...

:* Man - tikrai ne. Ir nemanau, kad kada nors išsprūs. Aš tikiuosi, kad man ir draugai bus visada pakankamai svarbūs, kad su jais palaikyčiau ryšį.